Файл:DEU Wadgassen COA.svg

АгӀонан чулацам кхечу меттанашкахь тӀекхочуш бац.
ХӀара агӀо Википеди чуьра йу — маьрша энциклопеди

Оригиналан файл(SVG-файл, лартӀахь йу 675 × 761 пиксель, файлан барам: 50 Кб)

ХӀара файл Викиларма чуьра йу и лело йиш йу массо проекташкахь. Цунна хаам гайтина лахахь. Файл Викилармехь

Файлах лаьцна

Герб
InfoField
Deutsch: von Wadgassen
English: of the municipality of Wadgassen
Хьажоргаш
InfoField
[1]
Тинктуры
InfoField
azuregulesorsable
Терахь С 1967 шо
date QS:P571,+1967-00-00T00:00:00Z/7,P580,+1967-00-00T00:00:00Z/9
; SVG 2018 шeран 2 декабрь
Объектан истори
Deutsch: Die Entstehung der heutigen Einheitsgemeinde Wadgassen lässt sich zurückführen auf einen fränkischen Königshof, der wahrscheinlich nach der Völkerwanderungszeit entstanden ist und im Jahre 902 als Aufenthaltsort (villa Wadegozzinga) König Ludwigs des Kindes urkundlich genannt ist.

Dieser Königshof gelangt 1080 durch Schenkung König Heinrich IV. in den Besitz von Sigebert, dem Grafen des unteren Saargaues, in dessen Grafschaft er lag. Sigeberts Sohn, Graf Friedrich von Saarbrücken, bestimmte den Hof mit allen zugehörigen Besitzungen testamentarisch zur Gründung eines Augustinerklosters. Erzbischof Albero von Trier gründete darauf dort im Jahre 1135 ein Prämonstratenserkloster, dessen erster Abt der aus Prémontré berufene Abt Wolfram war. In den folgenden Jahrhunderten bis zu ihrer Auflösung im Jahr 1792 entwickelte sich die Abtei durch das Wirken der Ordensbrüder, durch Stiftungen und Schenkungen zu einer ausgedehnten Herrschaft, zu deren Kernbereich Wadgassen, d.h. das eigentliche Kloster, und die Meierei Hostenbach mit den Orten Hostenbach, Schaffhausen und Werbeln gehörte; Differten war zu Beginn der französischen Revolution zur Hälfte im Besitz der Abtei, in Friedrichweiler hatte sie Besitzungen. Die Bedeutung von Königshof und Abtei für die Entstehung und Entwicklung der Gemeinde Wadgassen wird in dem Gemeindewappen durch die Aufnahme des königlichen Adlers und des Kreuzes als gemeinsame und für alle Ortsteile gültige Symbole dokumentiert. Die Lilie, die in der Bevölkerung als das Sinnbild der Abtei angesehen wird, ist dem bekannten Wolframwappen entnommen. Sie sollen die Zeit der lothringischen und französischen Landeshoheit und die Farben Blau und Gold als Farben des nassau-saarbrückischen Stammwappens die Landeshoheit der Grafschaft Saarbrücken symbolisieren. Schon das 1967 angenommene Wappen der ehemaligen Gemeinde Differten zeigte Kreuze als Sinnbild der Abtei und die französische Lilie. Der Adler als Wappenbild der deutschen Könige erscheint erstmals im 12. Jahrhundert gegen Ende der Regierungszeit Friedrich I.Barbarossa.

Als Herrschersymbol auf königlichen Insignien oder königlicher Gewandung ist er schon älter. Als königliches Symbol erscheint er auch bei den Königen und Kaisern aus dem salischen Hause.
Автор
InfoField
Chris die Seele
Хьост Собственная работа на основе: File:Wappen Wadgassen.png
Бакъонаш
(Йуха хӀара файл лелор)
Public domain
Данный файл содержит изображениe герба Körperschaft des öffentlichen Rechts (корпорация, управляемая публичным правом). Согласно § 5 абз. 1 Закона об авторском праве Германии, официальные произведения, такие как гербы, находятся в общественном достоянии. Примечание: Использование гербов регулируется юридическими ограничениями, независимо от статуса авторского права на изображение.
Wappen Deutschlands
Wappen Deutschlands
Кхин версеш
 Wappen Wadgassen.png
SVG‑разработка
InfoField
 
ХӀара векторан сурт кхоьллина Inkscape гӀоьнца декъашхочо Chris die Seele.

Лицензи

Аса хӀокху произведенин авторо, сай лаамца йаржайо и хӀокху лицензица:
w:ru:Creative Commons
авторш билгалбар йаржа йан мега оцу хьолаца
ХӀара файл лело йиш йу Creative Commons Attribution-Share Alike 4.0 International лицензица.
Хьа йиш йу маьрша:
  • произведени йаржо – копи йан, йаржо а, хӀара произведи дӀасайекъа а.
  • арахецарш кхолла – хӀара произведени дӀасайекъа
Лахара хьолаца лело мега:
  • авторш билгалбар – Ахьа авторш билгалбан беза (хьост) кхин авторо йа лицензи хӀотточо билгалйина бакъо (амма авторо ахьа дешдерг кхобалдина санна ма-хилийта).
  • йаржа йан мега оцу хьолаца – Хьайна хӀара хийца йа хӀокхунах кхин произведени кхолла лууш делахь, хьа йиш йу хилла произведени хӀокху йа цуьнца йогӀуш йолу лицензица йаржо.

Куьг

ТӀетоха кху могӀанан тӀе хӀокху файлах лаьцна хаам

ХӀокху файл тӀера элементаш

гойту объект

Файлан истори

Тlетаlаде терахь/хан, муха хилла хьажарна и файл.

Терахь/ХанЖимаФайлан барамДекъашхоБилгалдаккхар
карара2018, 2 декабрь, 10:45Жимо верси 2018, 2 декабрь, 10:45675 × 761 (50 Кб)Chris die SeeleUser created page with UploadWizard

ХӀара файл лахарчу 1 агӀонгахь лелош йу:

Глобалан файл лелор

ХӀара файл лелош йу лахахь гайтина йолу википедеш чохь:

Метахаамаш